Top Fordele ved Vægtløftning – Dette giver dig mulighed for at udføre mere arbejde eller arbejde hårdere og forbruge energi

Det er ikke kun om v formet abs og svulmende biceps, når det kommer til fordelene ved vægtløftning! Det er nemt at blive pakket ind i billederne af blanke fitness magasin cover modeller. Jeg har masser af venner, der ikke går til gymnastik eller har nogen interesse i vægtløftning. Mens de kan overveje det rent en aktivitet i forfængelighed, kan de sundhedsmæssige fordele ikke ignoreres vægtløftning Fordele ved Vægtløftning Fysisk Kapacitet -. I de mest simple vendinger, vægttræning øger styrke kroppens muskler og bindevæv. Dette giver dig mulighed for at udføre mere arbejde eller arbejde hårdere, og forbruge energi. Husk at få købt et par vægtløftersko, det er vigtigt når man vil lære vægtløftning. Dette er, hvad Fysisk Kapacitet betyder, når der henvises til at udøve, og det kan yderligere opdelt efter muskelstyrke og udholdenhed vægtløftning muskelstyrke begreb -. Når det kommer til vægtløftning muskelstyrke defineres som evnen af en muskel eller muskel gruppe til at udøve maksimal kraft mod modstand for en enkelt sammentrækning eller rep muskulær udholdenhed begreb -..evne en muskel eller gruppe af muskler til at udøve sub-maksimal kraft i længere tid krop sammensætning og Æstetik – i fitness branchen refererer din kropssammensætning til den procentdel af knogler, muskler, organer, hud, vand, bindevæv, og fedt. Når folk refererer til “at få slankere” de betyder tabe kropsfedt og / eller sætte på muskler. Organ sammensætning er ikke alene bestemmes efter vægt. To mennesker, der har samme vægt og højde kan se meget forskellige. Når folk siger “muskler vejer mere end fedt” de er bare forkert. Et pund af muskel og et pund fedt…både vægt et pund! Muskel fylder mindre versus kropsfedt Metabolisme -. Dette er din krops brændstof brændende ovn. Fordi vægtløftning øger styrken (og undertiden størrelse) det øger det behov for energi. Din krop kræver ikke blot flere kalorier, men det bliver mere effektive til at brænde dem og anvende andre næringsstoffer vægtløftning Skade og Forebyggelse -. Når du sprænge ud reps i last rum eller under din træning, du re ikke bare styrke dine muskler. Du er også at opbygge styrke og udholdenhed af bindevæv som ledbånd og sener. Dette hjælper til at stabilisere leddene og kan dermed kan hjælpe dig med at forebygge skader. Der er et væld af undersøgelser, der viser, at vægtløftning / styrketræning er et vigtigt redskab for sygdomsforebyggelse. Den slankere din kropssammensætning er den lavere risikerer du kan for fedmerelaterede sygdomme som diabetes og blodtryk problemer. Fordelene ved er ikke bare bemærket, når du forsøger på de nye par jeans eller kontrollere dig ud i spejlet.

Uddannelse er ikke kun for gymrats eller forfængelighed årsager. Kom i gymnastiksalen og få din sved på, og jeg kunne næsten garantere du vil føle sig bedre! Los Angeles Personal Trainer Riley Daye er en del af GymPaws Fitness Team. Hans områder af undersøgelsen omfatter vægtløftning, styrketræning, ernæring, Body Building og Sport særlig uddannelse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *